mgr Joanna Kaczor neurologopeda, pedagog, ratownik medyczny, diagnosta KORP, Trener Umiejętności Społecznych

E-mail: centrum.ditn@gmail.com
  Telefon: 608 478 305

Centrum Diagnozy i Terapii Neurologopedycznej Wspomaganie rozwoju dziecka to miejsce, które w  profesjonalny i rzetelny sposób otoczy opieką Państwa dzieci.

Doświadczenie, które posiadamy, pozwoliło nam stworzyć ofertę skierowaną do dzieci z różnymi trudnościami w zakresie rozwoju mowy i komunikacji oraz trudnościami rozwojowymi.  Dokładamy wszelkich starań, aby nasz gabinet był miejscem przyjaznym, a rodzice mieli pewność, że ich dzieci znalazły się w dobrym miejscu.  Nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje, aby nasze działania terapeutyczne skierowane do dzieci były jak najbardziej efektywne.

mgr Joanna Kaczor

Kontakt 608 478 305
  • O mnie
  • Wykształcenie
  • Ukończone kursy i szkolenia

Z wykształcenia jestem neurologopedą, pedagogiem w zakresie edukacji prozdrowotnej, terapeutą dzieci z zaburzeniami rozwoju, diagnostą Kart Oceny Rozwoju Psychoruchowego Dziecka, Kart Zachowania i Emocji, Trenerem Umiejętności Społecznych.

W swojej pracy kieruje się założeniami terapii neurobiologicznej Szkoły Krakowskiej, która jest systemową terapią funkcji poznawczych dla dzieci z różnymi zaburzeniami genetycznymi i rozwojowymi. Zajmuje się diagnozą i terapią dzieci z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, autyzmem, zespołem Aspergera, Zespołem Downa, oraz diagnozą i terapią różnych postaci zaburzeń komunikacji spowodowanych uszkodzeniem ośrodkowego układu nerwowego.

W kręgu moich zainteresowań znajduje się szczegółowa i dogłębna diagnoza trudności dziecka.

  • Neurologopeda
  • Pedagog w zakresie edukacji prozdrowotnej
  • Terapeuta Ręki
  • Trener Umiejętności Społecznych
  • Ratownik medyczny

Ukończone szkoły

  • Studia podyplomowe na kierunku Wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera – w trakcie
  • Studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia
  • Studia podyplomowe na kierunku Logopedia
  • Studia podyplomowe na kierunku przygotowanie pedagogiczne – kwalifikacje nauczycielskie
  • Studia magisterskie na kierunku Pedagogika ze specjalnością Edukacja prozdrowotna
  • Studia licencjackie na kierunku Ratownictwo medyczne

Ukończone kursy i szkolenia

  • KOZE- Karty Oceny Zachowania i Emocji – Certyfikat 745/2017
  • Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju- Centrum Terapii i Rozwoju INDYGO
  • Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej – Prof. UŚ dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska
  • Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka – Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna SYNAPSIS
  • KORP – Karta Oceny Rozwoju Psychoruchowego – Certyfikat nr 991/2015
  • Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna, Mega Szkolenia
  • Alalia (opóźniony rozwój mowy, SLI) – diagnoza i terapia
  • Stymulacja procesów myślenia, Centrum Metody Krakowskiej
  • Kompleksowa diagnoza zaburzeń płynności mowy u dzieci podstawą skutecznej interwencji logopedycznej – PZL
  • Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna „Mózg, język, komunikacja”
  • Diagnoza i terapia wad wymowy, Centrum Metody Krakowskiej
  • 9 tydzień mózgu w Poznaniu, 13-17 marca 2017r. – PAN
  • Zastosowanie gestów artykulacyjnych w terapii logopedycznej, I Spotkanie z Edukacją w Poznaniu
  • Diagnoza i terapia ryzyka dysleksji dzieci w wieku przedszkolnym, I Spotkanie z Edukacją w Poznaniu
  • Komunikacja z rodzicami w sytuacji sporu i konfliktu, I Spotkanie z Edukacją w Poznaniu
  • Autyzm w szkole. O podążaniu za uczniem z ofertą edukacyjną, Konferencja Naukowo-Szkoleniowa, Poznań
  • Elementy logorytmiki w pracy logopedy, stopień 1
  • Elementy logorytmiki w pracy logopedy, stopień 2
  • Diagnoza i terapia wad wymowy, Centrum Metody Krakowskiej
  • IV Ogólnopolskie Forum Autyzmu „Dziecko z autyzmem w grupie – rodzinie, przedszkolu, szkole, społeczeństwie
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania” Centrum Metody Krakowskiej
  • Neurologopedyczna terapia osób z autyzmem
  • Neurofizjologiczne usprawnianie dzieci-aspekt logopedyczny
  • Zaburzenia mowy w przebiegu chorób dezintegracyjnych i neurodegeneracyjnych u dzieci i dorosłych
  • Diagnostyka funkcji kory mózgowej w uszkodzeniach neurologicznych
  • Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej pólkuli mózgu” Centrum Metody Krakowskiej
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)” Centrum Metody Krakowskiej
  • Wczesna diagnoza i terapia neurobiologiczna dzieci z autyzmem
  • Terapia neurobiologiczna dla początkujących, Centrum Metody Krakowskiej
  • Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i Zespołem Downa
  • Dysleksja – trudności czy zdolności?
  • Jak mówić, aby Cię słyszeli i słuchali, Brain Solutions
  • Profilaktyka logopedyczna w przedszkolu”, Mega Szkolenia
  • „Mózg egoista”, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Swarzędzu
  • Edukacja włączająca szansą dla dziecka, rodziców, szkoły”
  • Rola Logopedii w neurorehabilitacji” – X Śląskie Spotkanie Neurologopedyczne
  • Aktualności w neuropsychologii i neurologopedii w rehabilitacji
  • Afazja – diagnoza i terapia
  • Nauka czytania metodą symultaniczno – sekwencyjną w grupach przedszkolnych
  • Autorskie tajemnice warsztatu grafika – pomysły na lekcje: rysowane przysłowia, wykonywanie gier planszowych, rysowanie świąt narodowych i państwowych i inne
  • Edukacja prozdrowotna rodziców i dzieci jako metoda przeciwdziałania chrobom jamy ustnej, Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
  • Terapia ręki I i II stopień – uprawnienia do prowadzenia zajęć z Terapii ręki


mgr Julita Minta

Kontakt 796 303 262
  • O mnie
  • Wykształcenie
  • Ukończone kursy i szkolenia

Z wykształcenia jestem neurologopedą, pedagogiem wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz fizjoterapeutą. Ponadto jestem certyfikowanym diagnostą Kart Oceny Rozwoju Psychoruchowego Dziecka, Kart Oceny Zachowania i Emocji oraz Trenerem Umiejętności Społecznych.

Na co dzień wspomagam rozwój dzieci z autyzmem i problemami emocjonalnymi w szkole podstawowej oraz prowadzę diagnozę i terapię w zakresie nabywania kompetencji językowej i komunikacyjnej, w szczególności dzieci ze spektrum autyzmu, opóźnionym rozwojem mowy i zaburzeniami genetycznymi.

W swojej pracy kieruje się założeniami metody neurobiologicznej, która jest systemową terapią funkcji poznawczych dla dzieci z problemami rozwojowymi.

  • Neurologopeda
  • Pedagog wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
  • Trener Umiejętności Społecznych
  • Fizjoterapeuta

Ukończone szkoły

  • Studia podyplomowe na kierunku neurologopedia
  • Studia podyplomowe na kierunku logopedia
  • Studia magisterskie na kierunku pedagogika w specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z uzupełnieniem przygotowanie pedagogiczne
  • Studia licencjacie na kierunku fizjoterapia

Ukończone kursy i szkolenia

  • KOZE – Karty Oceny Zachowania i Emocji – Certyfikat nr 747/2017
  • KORP – Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego – Certyfikat nr 2908/2017
  • Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju
  • Elementy logorytmiki w pracy logopedycznej stopień I
  • Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania
  • Terapia logopedyczna dziecka z niepełnosprawnością intelektualną i Zespołem Downa
  • Wczesna diagnoza i terapia neurobiologiczna dzieci z autyzmem
  • Edukacja włączająca szansą dla dziecka, rodziców, szkoły
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją ) 11. Praktyczne aspekty pomocy logopedycznej: nowoczesny warsztat logopedy, Metoda EEG biofeedback – w terapii funkcji poznawczych z uwzględnieniem niepłynności mowy
  • Pokazywane wierszyki, czyli jak rozwijać mowę i myślenie dziecka
  • Warsztaty: Przedszkolaki uczą się tańców ludowych
  • Warsztaty: Kompetencje efektywnego nauczyciela
  • Warsztaty: Gimnastyka buzi i języka – proste ćwiczenia i zabawy logopedyczne do stosowania w przedszkolu i domu
  • Konferencja Naukowo – Szkoleniowa: Nowoczesne trendy w kosmetologii i fizjoterapii
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne – poziom I